STORY

Retailclub
Spreekuur
Brigade

STORY

De marathon van New York is geen wedstrijd, maar een belevenis. Een belevenis die ons in 2011 inspireerde tot het oprichten van de ConceptAfdeling. We hadden toen al een nieuwe kijk op de reclamewereld en de creatieve sector. En bij die nieuwe manier van denken hoort een manier van werken die zich continue blijft ontwikkelen.

De ConceptAfdeling is een creatieve hub voor onconventionele en efficiƫnte communicatieoplossingen. Die strategie, design en marketingprojecten biedt voor activerende merken.

Door onze bedrijfsstructuur, creatieve hybride teams en kennis staat de ConceptAfdeling dicht bij jou als marketeer of communicatiespecialist. Wij zijn het verlengstuk van jouw afdeling: een fullservice merkactivatiebureau met bewezen expertise in de FMCG, retail, health en de gezondheidszorg.

ca-retailclub

Een team van activatiegoeroes die weten wat consumenten beweegt. Hoe bouw je de interactie tussen de consument en een merk op? Wij integreren tailormade alle beschikbare communicatiemiddelen tot een creatief platform om consumenten te activeren en loyaliteit te vergroten. Met ons 4BOX-system-model kunnen we vooraf de succeskans berekenen en campagneresultaten toetsen.

ca-spreekuur

Hoe kun je inspelen op het gedrag van mensen op het gebied van gezondheid? Hoe communiceer je regels en veranderingen in de zorg? Hier is specifieke kennis voor nodig. Daarom hebben wij in ons team ook medisch specialisten, fysiotherapeuten, sportartsen, diƫtisten en mantelzorgers, die aanhaken bij creatieve processen. Alleen zo kunnen we de specifieke strategische output en creatie leveren die nodig is om je doel te bereiken.

ca-brigade2

De productietijgers van de ConceptAfdeling: hier is het hands-on! Van drukwerk (printmanagement) tot POS-materialen en van fulfilmenttrajecten tot de uitvoering van loyaliteitsprogramma. Snel, flexibel en gefocust.